دوشنبه، 29 فروردین 01 - 01:02

تحریریه ایبو در این مقاله به پاسخ به این سوال می پردازد: چگونگی تبدیل عکس به متن و ورد با تلفن همراه! وقتی…

تحریریه ایبو در این مقاله به پاسخ به این سوال می پردازد: چگونگی تبدیل عکس به متن و ورد با تلفن همراه!

وقتی یک نوشته از یک کتاب را میخوانیم مغز ما با کمک چشم، کاراکترهای صفحه را پردازش میکند. این پردازش برای تبدیل این کاراکترها به مفاهیم قابل درک برای مغز است.

فناوری OCR یا نویسه خوان نوری یکی از کاربرد هاش هوش مصنوعی است. این فناوری برای تبدیل کردن کاراکترهای چاپی یا متن‌های دست‌نویس به فایل‌های دیجیتال قابل درک در کامپیوتر استفاده می شود.

به دلیل پیچیدگی بسیار زیادی که این فناوری برای زبان فارسی دارد و همینطور تحریم های نرم افزاری، شرکت های زیادی به این مسئله ورود نکرده اند. در این مقاله قصد داریم دو نرم افزار برای تبدیل فایل عکس و اسکرین شات به ورد در تلفن همراه بپردازیم.

نرم افزارهای اندروید و IOS تبدیل عکس به متن

مدتی می شود که محبوبیت پردازش ابری بسیار بالاتر از اپلیکیشن ها قرار گرفته است. یکی از دلایل این محبوبیت، حجم بسیار بالای برخی اپلیکیشن ها می باشد و در آن سو پردازش ابری فقط از یک مرورگر برای کارهای خود بهره می برند. در پردازش ابری، شما از قدرت پردازشی سرور استفاده میکنید و نیازی به پردازش در تلفن همراه شما می باشد و همواره بروزترین ویژگی ها در اختیار شماست.

در زیر به دو نرم افزار پردازش ابری که هم برای اندروید و هم IOS برای تبدیل عکس به متن موجود هست می پردازیم.

نرم افزار ایبو ( کاملا رایگان ، بدون تبلیغات ، بدون عضویت )

شرکت ایبو با تجربه هشت ساله خود در زمینه هوش مصنوعی، نرم افزار آنلاین خود را برای تبدیل عکس به متن برای زبان فارسی توسعه داده است. می توان باتوجه به خروجی نرم افزار و همینطور پشتیبانی همیشگی آن، ایبو را بهترین گزینه برای تبدیل عکس به متن معرفی کرد.

نرم افزار ایبو این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار میدهد تا بتوانند عکس ها و پی دی اف های خود را بدون بهم ریختگی و با حفظ فرمت به WORD تبدیل کنند.

                                     

 

                                                     

 

ضمنا شما می توانید با دانلود اپلیکیشن رایگان ایبو از کافه بازار  و گوگل پلی تبدیل عکس به متن را به راحتی چند کلیک انجام دهید.

                         تبدیل عکس به متن

امیدواریم این آموزش برای شما مفید باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *