دوشنبه، 01 بهمن 97 - 05:38

لزوم امنیت حریم خصوصی کاربران ایبو

حفظ حریم خصوصی و اطلاعات کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. جمع آوری اطلاعات در طی ثبت نام و پردازش ها در وب سایت ایبو غیرقابل اجتناب می باشد. لذا حفظ حریم شخصی از وظایف ایبو می باشد.

به منظور آگاهی کامل از سیاست و عملکرد این وبسایت، مطالعه این سند تحت عنوان «سیاست نامه حریم خصوصی» الزامی می باشد.

دربارۀ ایبو

ایبو (www.eBoo.ir) وب سایتی تخصصی برای تبدیل عکس به متن و پی دی اف به ورد است که به بیش از ۱۶۰ هزار کاربر خدمت‌رسانی می‌کند. در طی هفت سال اخیر بیش از ۱.۵ میلیون تبدیل موفق را ثبت کرده است. خدمات دیگری چون تبدیل گفتار به نوشتار، تبدیل عکس به پی دی اف، فشرده سازی پی دی اف، تعمیر فایل های پی دی اف، ترکیب چند فایل پی دی اف در یک فایل و سایر ویرایش های پی دی اف به عنوان خدمات رایگان در سایت قرار دارد. همچنین ایبو خدمات تایپ، ترجمه، ویراستاری و طراحی پاورپوینت را نیز در لیست خدمات خود دارد.

حریم خصوصی ایبو

اطلاعات شخصی کاربران

«ایبو» به حریم خصوصی کاربران خود احترام می‌گذارد و متعهد به حفاظت از اطلاعات شخصی است که شما در اختیار آن می‌گذارید. در هنگام ثبت نام ایمیل و شماره تماس به عنوان موارد الزامی از شما درخواست می شود. نام و نام خانوادگی و شغل کاربران نیز به عنوان داده های اختیاری از شما درخواست می شود تا با این اطلاعات بهترین خدمت رسانی را ارائه دهد. این اطلاعات به هیچ عنوان در اختیار موسسات و سازمان‌های دیگر به منظور تبلیغات یا خدمات دیگر قرار نخواهد گرفت.

ایبو خود را موظف به حفظ اطلاعات و فایل های شما میداند. تمامی فایل های شما بعد از ۷ روز پس از تبدیل در سایت به صورت کامل حذف خواهد شد. کاربران نیز می توانند بعد از تبدیل به صورت دستی فایل خود را حذف کنند.

اطلاعات شخصی شما  تحت قوانین SSL‌ کدگذاری و رمزگذاری شده‌اند.

تحت هیچ شرایطی ایمیل های تبلیغاتی و اسپم برای کاربران ارسال نخواهد شد.

اطلاعات ورود شما تا یک ماه در مرورگر ذخیره می شود تا در مراجعات آینده بتوانید به راحتی وارد سایت شوید.