پنجشنبه، 25 فروردین 01 - 11:54

به گزارش تحریریه ایبو، گوگل اپلیکیشن جدیدی را رونمایی کرده است تا مهاجرت از آیفون به اندروید را ساده تر سازد. این اپلیکیشن…

به گزارش تحریریه ایبو، گوگل اپلیکیشن جدیدی را رونمایی کرده است تا مهاجرت از آیفون به اندروید را ساده تر سازد.

این اپلیکیشن «Switch to Android» نام دارد و امکان این را فراهم می کند تا کاربران بتوانند اطلاعات شخصی خود را شامل عکس، فیلم، مخاطبین و … را از iCloud به صورت کاملا امن و بیسیم به حساب خود در Gmail و همچنین Google Photos وارد کنند

 

پیش از این، اپل با اپلیکیشن “Move to iOS” را برای کاربران اندرویدی منتشر کرده بود. با این اپلیکیشن میتوان اطلاعات خود مانند مخاطبین، تصاویر، ویدیوها و پیام‌ها را به آیفون و iCloud منتقل کرد.

انتقال اطلاعات میان دو تلفن همراه android و IOS برخلاف دو سیستم عامل مشابه، امری بسیار سخت می باشد.

اپلیکیشن جدید گوگل چطور کار میکند؟

با وجود اپلیکیشن جدید Switch to Android کاربران آیفون می‌توانند تمام داده‌های خود را در چند مرحله نسبتا ساده، به گوشی اندرویدی خود منتقل کنند.

این اپلیکیشن با سرعت بسیار بالا و کاملا ایمن، اطلاعات را از iCloud کپی و در حساب گوگل شما قرار میدهد.

دانلود Switch to Android

در گزارش ۹to5Google اشاره شده است: اپلیکیشن جدید گوگل به عنوان یک «برنامه فهرست نشده» در دسترس قرار گرفته است. این به این معناست که فقط از طریق لینک‌ها به آن دسترسی خواهند داشت و با جستجو آن را نمی‌توان پیدا کرد. این اپلیکیشن به صورت نسخه اولیه در اپ استور منتشر شده است.

این برنامه کاربردی می تواند این امکان را فراهم کند تا کاربران اپل بتوانند از هر دو سیستم عامل بتوانند استفاده کنند. البته هنوز گوگل زمان دقیقی برای انتشار نسخه نهایی و کامل این اپلیکیشن برای دسترسی همگانی اعلام نکرده است.

 

به نظر شما توسعه این نرم افزار می تواند موجب کوچ کاربران اپل به اندروید شود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *