سه شنبه، 24 اسفند 00 - 11:37
ویژگی لایو اینستاگرام

به گزارش “تحریریه ایبو“، اینستاگرام بالاخره به پخش‌کننده‌های زنده اجازه می‌دهد تا مدیران خود را اضافه کنند. ویژگی های جدید لایو در آپدیت…

به گزارش “تحریریه ایبو“، اینستاگرام بالاخره به پخش‌کننده‌های زنده اجازه می‌دهد تا مدیران خود را اضافه کنند.

ویژگی های جدید لایو در آپدیت جدید اینستاگرام:
  1. حذف بیننده
  2. ریپورت و حذف نظرات
  3. خاموش کردن لایو برای بینندگان خاص

     

ویژگی جدید لایو اینستاگرام

  1. لایو برای لایوبازها بسیار جذاب تر خواهد شد.

اینستاگرام بالاخره به سازندگان لایو اجازه می‌دهد تا در طول استریم‌هایشان مدیرانی را منصوب کنند. مودها توانایی گزارش نظرات، حذف بینندگان از جریان و همچنین خاموش کردن نظرات برای یک بیننده خاص را خواهند داشت.

اینستاگرام خاطرنشان می‌کند که سازندگان می‌توانند با ضربه زدن روی سه نقطه در نوار نظر در طول لایو، یک  مدیر را تعیین کنند. از آنجا، آنها می توانند یک مدیر را از لیستی از حساب های پیشنهادی انتخاب، یا از نوار جستجو برای جستجوی یک حساب خاص استفاده کنند.

پست پیشنهادی

تبدیل عکس نوشته اینستاگرامی به متن

Live از سال ۲۰۱۶ وجود داشته است و با در نظر گرفتن این موضوع، کمی شوکه کننده است که اینستاگرام به تازگی شروع به پشتیبانی از مدیران برای استریم های خود کرده است. حتی متا، به کاربران این امکان را می‌دهد که حالت‌ها را به استریم‌های خود اضافه کنند و همچنین ابزارهایی برای حذف ترول‌ها اضافه کرده است.

از آنجایی که شرکت جدید متا تلاش می‌کند تا با قابلیت کسب درآمد از جریان‌ها، سازندگان بیشتری را به لایو جذب کند، امیدواریم در دسترس بودن مدیران چت، تجربه پخش جریانی را برای سازندگان بسیار دلپذیرتر کند.

این آپدیت به زودی در گوگل پلی در اختیار تمامی کاربران قرار خواهد گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *