یکشنبه، 01 اسفند 00 - 05:51
عکس به متن

تبدیل عکس به متن فارسی بی شک یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای که این روزها، نرم افزاری برای تبدیل عکس به متن می…

تبدیل عکس به متن فارسی

بی شک یکی از پرکاربردترین نرم افزارهای که این روزها، نرم افزاری برای تبدیل عکس به متن می باشد که در این مقاله قصد معرفی آن را داریم.

با پیشرفت روز افزون هوش مصنوعی، بسیاری از کارها به سادگی توسط آن انجام میپذیرد. یکی از این قابلیت ها، OCR می باشد.

OCR چیست؟

OCR یا Optical Character Recognition به معنی تشخیص کاراکتر نوری است. این قابلیت ابتدا در تکنولوژهایی مانند تلگراف یا دستگاه‌های مطالعه‌ی نابینایان قابل استفاده قرار گرفت و سپس با توجه به نیاز مبرم به نرم افزاری برای تبدیل عکس های اسکن شده به متن، به صورت عمومی قابل استفاده قرار گرفته است.

افراد عادی در طول روز نیاز به اسکن کردن اسناد یا تبدیل اون‌ها به متن‌های قابل ویرایش نیازی ندارن، اما بسیاری از کاربران مانند دانشجویان نیازمند تبدیل کتاب‌های چاپ شده یا مقاله‌ها به متن‌های قابل ویرایش هستن. در ادامه ما نحوه‌ی تبدیل اون‌ها رو توسط OCR به شما توضیح میدیم.

OCR فارسی

نحوه شناسایی دیجیتال حروف

OCR یا تبدیل عکس به متن فارسی

بیش از پانزده سال شرکت هایی مانند گوگل و مایکروسافت به صورت تخصصی در زمینه او سی آر مشغول توسعه و طراحی الگوریتم هستند که توانسته اند گام های بلندی را در این زمینه بردارند اما با توجه به تحریم های موجود و همینطور جامعه آماری پایین، زبان فارسی اولویت کمی برای شرکت های نامبرده داشته است.

نرم افزارهای بسیار زیادی برای اینکار در بازار و فضای مجازی وجود دارد اما با مشکلاتی مواجه هستند:

۱- از زبان فارسی پشتیبانی نمیکنند.

۲- تعداد محدودی صفحه برای استفاده رایگان در اختیار کاربران قرار میدهد و امکان پرداخت با کارت بانک های داخل کشور موجود نمی باشد .

نرم افزاری برای تبدیل عکس و پی دی اف های فارسی به متن یکی از کاربردی ترین نرم افزارها در میان دانشجویان، اساتید و پژوهشگران می باشد.

حال به معرفی نرم افزاری کاملا ایرانی برای تبدیل عکس و پی دی اف های فارسی به ورد خواهیم پرداخت

نرم افزار تبدیل عکس و PDF فارسی به word ایبو

ایبو طی هشت سال گذشته و با استفاده از هوش مصنوعی و شبکه عصبی به صورت اختصاصی در زمینه تبدیل عکس و پی دی اف های فارسی به ورد اقدام به طراحی و توسعه این نرم افزار تحت وب و همینطور اندروید کرده است.

تبدیل عکس به متن

نرم افزار تبدیل عکس به ورد ایبو

در این نرم افزار آنلاین که نسخه اندروید آن نیز موجود می باشد، شما میتوانید تمامی عکس نوشته ها، عکس های اسکن شده، تصاویر دانلودی، پی دی اف های استاندارد و غیر استاندارد را با کیفیتی بسیار بالا به ورد تبدیل کنید.

دسترسی به این نرم افزار بسیار ساده می باشد. کافی است وارد وبسایت ایبو شوید و در صفحه اصلی سایت این نرم افزار در دسترس شما می باشد .

پشتیبانی ایبو به چهار روش زیر  فعال بوده و پاسخگوی اعتماد شما همراهان عزیز می باشد:

  1. چت پشتیبانی در پایین صفحه
  2. ارسال پیام از طریق بخش پیام ها در پروفایل کاربری
  3. شماره تلفن شرکت : ۰۱۱۳۲۲۵۰۲۸۹ ( پاسخگویی از ۸ الی ۱۸ در روزهای غیر تعطیل)
  4. ارتباط با پشتیبان اینستاگرامی ایبو ( ” https://www.instagram.com/eboo_group ” )

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *