+2 امتیاز
340 بازدید
در اخبار IT توسط

به دو صورت می توانید اینکار رو انجام بدید:

آموزش ساخت اپليکيشن موبايل بدون دانش برنامه نويسي اگر شما هم علاقه زيادي به ساخت اپليکيشني خصوصي براي سايت خود و يا کاري به خصوص را داريد و وقت کافي براي يادگرفتن زبانهاي برنامه نويسي ديگر را نداريد و يا اين کار در تخصص شما نيست اين مطلب را بخوانيد تا شما را با يکي ديگر از کارهايي که در دنياي ديجيتال ساده شده اند آشنا سازيم.

براي ساخت اپ بدون داشتن دانش برنامه نويسي سايت ها و برنامه هاي زيادي وجود دارند:

  • Infinite Monkeys
  • Buzztouch
  • Appsbar
  • Runrev Livecode
  • Telerik Icenium
  • و AppMakr سرويس هايي هستند که به آساني مي توانيد "اپ" خود را با آن ها بسازيد.

آموزش ساخت اپليکيشن اندروید یا ios با برنامه نویسی

در روش قبلی محدودیت دارید و نمی توانید هر اپلیکیشنی طراحی کنید ولی اگر اینکار را با برنامه نویسی انجام بدید می تواندی هر اپلیکیشنی طراحی کنید. 

1 پاسخ

0 امتیاز
توسط
ممنون از پست جالبتون

ولی طراحی اپلیکیشن نیازمند دانش بالا و همینطور ذهنی خلاق می باشد .
توسط
اگر اپلیکیشن رو برای وب سایتتون میخاید که وردپرسی هست، کارتون خیلی راحته می تونید به راحتی از اپلیکیشن سازهای وردپرس استفاده کنید.
توی مارکت ها هست من از اپلکیشن ساز webappgenerator استفاده کردم اوکی بوده تا الان و کارمو راه انداخته. منتها اگر نیاز خاصی برای پروفایل کاربرتون دارید یا مثلا کسب و کارتون ی چیزی مثل اسنپ هست مطمئنا به کارتون نمیاد.
در کل برای اپ های معمولی می تونید از افزونه های وردپرس اپلیکشن ساز استفاده کنید. بعضی هاشون وب اپ هستن بعضیا هم مثل وودمارت کلا ی نسخه اپلیکیشن ارائه می کنند برای فروشگاهتون.
اها اپلیکیشن زنبیل هم هست که برای قالب های فروشگاهی استفاده میشه.
https://www.rtl-theme.com/category/application/
این دسته رو ببنید
توی ژاکت هم محصولات خوبی هست ولی من تجربه نداشتم از خریدشون. من وودمارت و webapp generator رو خریدم و استفاده کردم اوکی بودن

210 سوال

146 پاسخ

28 دیدگاه

56,911 کاربر

...